  • Data: 2003-05-27 22:31:23
    Temat: Re: kradzież komputerów
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl>

    > Wiec wytlumacz czemu mozna taki system legalnie zaqpic a
    > nie mozna go
    > legalnie uzywac..

    Sposób w jaki weszłeś w posiadanie licencji jest drugorzędny. Ważne, czy
    używasz go zgodnie z warunkami licencji. A pytanie, dlaczego sprzedawcy
    wciskają ludziom nieprzydatne rzeczy skieruj do sprzedawców.

    > i jesli zaqpiony win z myszka jest w jakis sposob zwiazany
    > z kompem to co to wg ciebie oznacza...

    Nie rozumiem pytania. Podkładka pod myszkę też jest związana, podobnie jak
    biurko lub gniazdko w ścianie. Microsoft ustalił takie a nie inne warunki
    (część nie będąca urządzeniem peryferyjnym). Można się spierać czy to
    uczciwe i sprawiedliwe, ale to licencjodawca ustala zasady.

    > czy jesli wymienie plyte glowna to
    > trace licencje ? a moze jak procesor czy sam juz nie wiem
    > co..?

    Nie, przez remont/modernizację komputera nie tracisz licencji.

    Pozdrawiam,
    BaLab