  • Data: 2006-04-08 15:21:15
    Temat: Re: kradziez hasla dostepu do internetu-help!!
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

    Dlatego napisałem "zazwyczaj". :-)

    >Przypuśćmy, że akurat zepsuł mi się komputer, a muszę pilnie
    >coś ściągnąć / wysłać / odebrać pocztę / etc. Idę do sąsiada,
    >loguję się swoim hasłem i cały generowany akurat ruch
    >idzie na moje (a nie sąsiada) konto. W Twoim rozwiązaniu
    >takie coś by nie było możliwe...
    To może być opcją - czy wolę większe bezpieczeństwo, czy wygodę. :-)
    Równie dobrze można argumentować tak (parafrazując twoje stwierdzenia) -
    nie mogę sobie zablokować połączeń telefonicznych na 0-70x, bo może
    czasem będę potrzebował wizy do USA, a wstępną rozmowę trzeba prowadzić
    z takim numerem. :-)
    Po prostu trzeba ocenić priorytety. :-)

    >Haseł trzeba po prostu dobrze pilnować, a nie trzymać
    >je w takim miejscu, żeby ktoś niepowołany mógł je
    >łatwo podejrzeć :-)
    Temu nie przeczę. :-)