  • Data: 2006-04-09 13:53:39
    Temat: Re: kradziez hasla dostepu do internetu-help!!
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 08 Apr 2006 09:28:51 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Taaa. Dodatkowo obaj wiemy, ze istnieje przepis szczególny nakazujący
    > każdemu sklepikarzowi podczas zakupu warzyw czy owoców sprawdzenie, czy
    > numer seryjny miksera nie znajduje sie na tzw. blackliście. A wszystkie
    > te obostrzenia wprowadzono w związku z bandami nastolatków wałęsającymi
    > sie po mieście i napadającymi na samotnie poruszające się miksery.
    Tak, obaj wiemy. Tyko co mają bandy mikseroporywaczy do _mojego_ mikserka,
    w którym sobie *cechę identyfikującą* uszkodziłem/zmieniłem/usunąłem?

    > A teraz - w ramach relaksu przeczytaj sobie art. 306 KK
    To będzie gdzieś w okolicach rozdziału "Przestępstwa przeciwko obrotowi
    gospodarczemu" obok karalności za niszczenie, usuwanie, ukrywanie,
    przerabianie lub podrabianie dokumentów dotyczących działalności
    gospodarczej?

    > oraz art. 180 ust 2 PT
    > PS. Albo może lepiej czytaj te przepisy w odwrotnej kolejności :-)
    W jakiej kolejności bym ich nie czytał, nijak dojść nie mogę jak one obydwa
    naraz, i każdy pojedynczo dotyczą mojego "miksera" i faktu zdrapania w nim
    takiej srebrnej naklejki (się mi nie podobała pod bateryjką). Operatorem
    żadnej sieci zmiksowanej nie jestem, ani nie zamierzam po punktach
    usługowych z nim łazić. Ot co najwyżej elektrownia odmówi zapodania prądu
    na urządzenie, i zamelduje. Niech melduje, mam jeszcze f-ę, a lubię mieć
    numerki 256256256 itd.

    A tak BTW wróżysz mi kazamaty czy grzywnę za "datę przydatności towaru" -
    na buteleczce gazowanego, tuż przed wypiciem, mazaczkiem na datę urodzenia
    Głowy Państwa? ("usiłowanie nieudolne" to zwą, czy podobnie)

    PS. Nie dyskutuję tu wcale o konieczności zmian ograniczających patologię,
    niech tylko zakaz będzie _wyraźnie_ określony (oraz warunkowanie uzyskania
    homo./zgodności./dopuszczenia czy jak to się jutro będzie zwało takimi
    rozwiązaniami technicznymi by zmiana IMEI musiała być intencjonalnie
    jednoznaczna)

    --
    pozdro
    poreba