eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokradziez dowodu › Re: kradziez dowodu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.61
    .MISMATCH!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: kradziez dowodu
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    References: <5864e967$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <o42ps7$uq0$1@node1.news.atman.pl>
    <5864ec90$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <o42s1l$17i$1@node1.news.atman.pl> <8...@a...kjonca>
    <o42su3$28h$1@node1.news.atman.pl> <8...@a...kjonca>
    <5865031a$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
    <o433rh$cot$1@news.agh.edu.pl> <o433ta$9d5$1@node1.news.atman.pl>
    <o4584c$dn2$1@news.agh.edu.pl> <o4595f$euc$1@node1.news.atman.pl>
    <o46664$4kb$1@node2.news.atman.pl> <o46diq$kg4$1@node1.news.atman.pl>
    <5867061d$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    <o48bpq$6im$1@node2.news.atman.pl> <o48ppl$nm$2@node1.news.atman.pl>
    <5868713d$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <5868cc21$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <5869041b$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 1 Jan 2017 17:16:14 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5869041b$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <58692b4d$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.220.117
    X-Trace: 1483287373 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15202 178.43.220.117:58497
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3254
    X-Received-Body-CRC: 987416525
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:628700 pl.soc.prawo:759506
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-01-01 o 14:28, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 01-01-17 o 10:30, cef pisze:
    >> W dniu 2017-01-01 o 04:02, Robert Tomasik pisze:
    >>
    >>> Choć dziwne, że
    >>> te dane nie odłożyły się automatycznie po wprowadzeniu utraty tych
    >>> dokumentów do systemów informatycznych.
    >>>
    >>> W tym wypadku zastanowił bym się jeszcze, na jakiej podstawie bez
    >>> wniosku obywatela wykonano kolejne dowody. Bo ustawa przewiduje jeden
    >>> dowód na jeden wniosek. Ustalenie, jak urzędnicy obeszli ten fragment
    >>> może przynieść wiele ciekawych konstatacji.
    >>
    >> Właśnie to wprowadza u mnie zwątpienie w działanie jakichkolwiek
    >> systemów dokumentów i danych obywateli.
    >> Dodatkowo kilka miesięcy temu miała miejsce taka sytuacja, że bezpośrednio
    >> po rabunku samochodu osoba zgłaszająca była w szoku
    >> i nie była w stanie podać nr rejestracyjnego swojego pojazdu.
    >> Co więcej okazało się, że policja łącząc się z komisariatem i podając
    >> pełne dane osobowe, z adresem zamieszkania nie jest w stanie
    >> w miarę od ręki ustalić danych samochodu.
    >>
    >>
    > To musiała być awaria systemu. Czasem to nie działa. Normalnie policjant
    > to może bez żadnego problemu ustalić.

    Niestety to nie awaria. Kilka godzin po zajściu
    byłem przesłuchiwany w tej sprawie i pytałem
    specjalnie o możliwości ustalania takich danych przez dyżurnego komisariatu.
    Być może w sprawach ważniejszej wagi ktoś ma dostęp
    do bazy wszystkiego i jak na amerykańskich filmach w trzy sekundy
    prześwietla czyjeś dossier od kołyski, ale w przypadku napaści
    na obywatela, zaboru mienia, to nie działa z definicji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1