    From: "flashi" <f...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kradzierze w hipermarketach
    Date: Mon, 17 Oct 2005 17:41:28 +0200

    Użytkownik "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:dj05hl$dv0$1@news2.ipartners.pl...

    > np. zaklejają termin przydatności do spożycia metką, mieszają towar o
    > długim i krótkim terminie przydatności w opakowaniu zbiorczym z długim
    > terminem płatności, kradną mi czas (przeliczalny na pieniądze) zmuszając
    > mnie do szukania towaru który chcę kupić (poprzez częste zmiany ustawień
    > towaru), zabierają z karty więcej pieniędzy niż zaoferowali w umowie kupna
    > na cenie na regale (i trzeba ich jak złodziei pilnować, na co też trzeba
    > poświęcić czas)

    hmmm ani jedna z tych rzeczy nie podpada pod okradanie (najblizej to moze
    jest to mieszanie w opakowaniach zbiorczych) ...
    jesli ktos cos kupuje i nie zwraca uwagi na to co kupuje to jego jest wina
    jesli uwazasz ze zmuszaja Cie do czegos to ja nie rozumiem czemu tam jeszcze
    kupujesz...
    jesli nie patrzysz ile wbijaja na kase to tez wlasciwie jest Twoj problem :>
    jak niemasz czasu to zatrudnij kogos zeby za ciebie chodzil do sklepu, a nie
    wylewaj tutaj takich dziwnych zali ...
    (nie posiadam, ani nie pracuje w zadnym super hiper czy innym markecie :) -
    i jakos nie czuje sie przez nich oszukany jak nie chce to nie ide jak chce
    to ide ... i tyle... biedne to nasze spoleczenstwo ZMUSZANE do zakupow w
    supermarkecie :>