    From: j...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: koszty procesowe...
    Date: Mon, 7 Jan 2008 11:18:54 -0800 (PST)

    On 7 Sty, 20:03, "lux" <b...@b...servera> wrote:

    > ====
    > w kpc
    > w skrócie to wpis, biegli, wynagrodzenie pełnomocnika
    >
    > o co chodzi firmie z tymi pełnymi kosztami to trudno powiedziec. Moze to
    > chodzić o stawke minimalną, gdy procent nie wystarczył.

    dokładny zapis z umowy:

    1. Wszelkie koszty związane z wykonaniem niniejszej umowy, ponosi
    WYKONAWCA.

    2. Koszty procesowe poniesione i udokumentowane przez WYKONAWCĘ, a
    które ZLECENIODAWCY musieliby sami ponieść w związku z wykonaniem
    czynności mających doprowadzić do uzyskania odszkodowania, zostaną
    zwrócone WYKONAWCY wraz z zapłatą wynagrodzenia. Koszty te nie mogą
    jednak przekroczyć sumy odszkodowania, o którym mowa w § 2.

    3. W przypadku, gdyby w wyniku wykonania niniejszej umowy nie udało
    się uzyskać odszkodowania lub odzyskać całości lub części
    nieruchomości, WYKONAWCY nie przysługuje zwrot kosztów, o których mowa
    w ust. 1 i 2.

    Jezęli chodzi o wynagrodszenie to dostają procent z kwoty
    odszkodowania pomniejszonej o koszty procesowe.

    czyli w ich interesie aby zyskac jak najwiecej ... dlatego mnie
    interesuje tylko definicja kosztow procesowych ...

    Pozdrawiam

    Jarek Nowak