    From: Mr Internet <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Date: Tue, 29 Jan 2008 21:11:54 +0100
    <fnj387$gi1$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnj3f4$s3c$7@news.onet.pl>
    <8...@m...fsf.hobby-site.com> <fnj497$uph$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <8...@m...fsf.hobby-site.com> <fnk4sl$r9g$8@news.onet.pl>
    <j...@n...lechistan.com> <fnkv7t$m95$1@news.onet.pl>
    <fnl4v2$9vq$1@news.onet.pl> <fnl5bi$9n5$2@news.onet.pl>
    <fnn2q6$elq$1@news.onet.pl> <fnn3eb$ft3$1@news.onet.pl>
    <fnn451$isl$1@news.onet.pl> <fnn668$ps2$1@news.onet.pl>
    <fnnbr6$dee$1@news.onet.pl> <fnncet$fif$1@news.onet.pl>
    <m...@n...lechistan.com>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Owszem. I póki te drzwi nie są zamknięte wejście przez nie nie stanowi
    > przestępstwa ani nawet wykroczenia.

    OK, podlaczenie si edo cuzego AP nie stanowi przestewpstwa ani
    wykroczenia. I tyle. Tyle, ze kolo podpiety do AP zaczyna krasc, bo
    zaczyna zasysac dane z netu i wysylac dane do netu.

    Czyli kolo wchodzi do mojego mieszkanai, bo mu wolno i zaczyna dzwonic
    do znajomych z mojego telefonu (za ktory JA place) i zaczyna np.
    smiecic, srac, gotowac herbate.

    > Przekonania właściciela mieszkania nie stanowią prawa.

    Jak nie? Wlasciciel kaze kolesiowi spierdalac w podskokach, i ten ma
    spierdalac w podskokach.

    > No i co? Wolno mu.

    Otwiera drzwi i slyszy "spiedalaj koles". i juz tu konczy si ejego "wolno".

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie