    From: Mr Internet <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Date: Tue, 29 Jan 2008 21:08:58 +0100
    <fnj387$gi1$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnj3f4$s3c$7@news.onet.pl>
    <8...@m...fsf.hobby-site.com> <fnj497$uph$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <8...@m...fsf.hobby-site.com> <fnk4sl$r9g$8@news.onet.pl>
    <j...@n...lechistan.com> <fnkv7t$m95$1@news.onet.pl>
    <fnl4v2$9vq$1@news.onet.pl> <fnl5bi$9n5$2@news.onet.pl>
    <fnn2q6$elq$1@news.onet.pl> <fnn3eb$ft3$1@news.onet.pl>
    <fnn451$isl$1@news.onet.pl> <fnn668$ps2$1@news.onet.pl>
    <fnnbr6$dee$1@news.onet.pl> <fnncet$fif$1@news.onet.pl>
    <fnnm89$f7v$1@news.onet.pl> <fnnsrb$5tt$1@news.onet.pl>
    <m...@n...lechistan.com>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nawet niech będzie umyślne. Tyle że przez otwarte drzwi. Jakiś przepis
    > tego zakazuje, hmm?

    Hmmm, pisaliscie, ze nei moge tego podpiac pod wtargniecie i narusznei
    emiru domowego. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, zebym pozwal cywilnie
    gnoja co wchodzi mi do mieszkania bez pukania i np.podchodzi do telefonu
    i dzwoni.

    > Wolno mu.

    I zaraz potem ma wypierdalac w podskokach, bo mu to mowie.

    Po za tym chcialbym, zeby bylo jak w stanach - ze takiego kogos mozna po
    prostu zastrzelic

    > Podstawę prawną poproszę.

    Podstawie prawna na to, ze mnei nei interesuje ka ta osoba ma wiedziec,
    czy moze mi wejsc do mieszkania bez pukania?

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie