    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Date: Tue, 29 Jan 2008 15:05:12 +0100

    > Pytam sie ciebie, bo to taka sama sytuacja, tylko wyolbrzymiona. W obydwu
    > przypadkach jest urzadzenie, ktore samo cos robi a jego wlasciciel iuwaza,
    > ze jego to nie dotyczy.

    Popatrz na odwrót. To właściciel AP rozgłasza coś wszem i wobec. I uważa że
    inni mają się martwić żeby się przypadkiem na to nie załapać... No wybacz,
    ale żebym to ja musiał się martwić żeby niechcący nie "naruszyć" czyjejś
    własności, kiedy ten ktoś sam mi ją pcha w łapy? Niedługo zaczniesz
    twierdzić że powinno się udowadniać niewinność :-). Każdy jest winny póki
    nie wykaże że jednak nie jest. Niech żyje Stalin!!!

    > Nie wiem, moj sie nie chce zawiesic od 2 lat.

    To Ci powiem. Wystarczy minimalne, krótkotrwałe wahnięcie napięcia i na
    osiedlu gdzie mam sieć połowa routerów wisi. Niestety nie bardzo jest na to
    rada... Osiedle jest na końcu nitki, praktycznie na marginesie obciążalności
    stacji WN...

    > Rozumiem, ze koles chodzacy od drzwi do drzwi i naciskajacy klamke i
    > ladujaccy sie z buciorami do kazdego otwartego (nie zamknietego na klucz)
    > mieszkania to samo dobro. Z zlym,i sa ci co nie zamkneli mieszkan na
    > klucz, tak?

    Coś Ty się uwziął na to otwarte mieszkanie? Napisałem Ci jaka jest subtelna
    różnica między tymi dwoma sytuacjami...