  • Data: 2014-05-22 17:22:23
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Nie wierzę. To co zaprezentowałeś w tej dyskusji świadczy o tym, że
    > nie masz zielonego pojęcia o pogladach JKM.
    > Chyba, że celowo je zniekształcasz.

    Znowu mnie rozsmieszasz...
    Przedstawiasz poglądy JKM jako jakiegoś siwetego grala co to nikt nie
    potrafi ich zrozumiec...

    > Ty mówisz o tym jak to wygląda w programie typu Stokrotka + Kowal vs
    > JKM. Ja mówie o tym jak przedstawia je na żywo w swobodnej wypowiedzi.
    > Jeśli wzorem merytorycznej i klarownej formy wymiany poglądów jest dla
    > ciebie tvn-owska ustawka, to nie mamy o czym rozmawiać.

    Polityk ktory jest 20 lat w polityce powinien juz sie nauczyc nawet w
    takiej kakofoni się wypowiedziec.
    Bywały gorsze programy w sensie bardziej zakrzyczane ale z ktorych mozna
    wywnioskowac kto ma jakie poglady.

    JKM zamiast uciac dyskusje o tych gwałtach i Hitlerze - niepotrzebnie jak
    dziecko ciągnie temat.
    To co on tak naprawde sądzi o gwałtach?
    Co sadzi o inteligencji kobiet?
    Co sadzi o Hitlerze?