  • Data: 2014-05-22 20:59:04
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.05.2014 20:47, Budzik pisze:

    > Pytasz na kogo bede głosował?
    > ROTFL
    > I to jest merytoryczna odpowiedź na moje pytania?
    > No to odpowiem ci czego jestem pewny - na pewno nie na Nową Prawice.
    > A szkoda, myslałem, ze objasnisz mi te swiete prawdy ktore JKM chciał
    > przekazac tylko ze mu nie pozwolono.

    ATSD ktoś kiedyś rzucił pomysł na zwiększenie frekwencji przez możliwość
    oddawania głosów "na minus".

    Tzn. Wyborca ma jeden głos. Może go oddać na kogoś, nie głosować lub
    oddać głos nieważny lub zagłosować przeciwko komuś (co będzie odjęte od
    puli głosów na tego kogoś).

    Ciekawe jakby się to ułożyło...