    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Date: Wed, 21 May 2014 22:59:15 +0200
    <537d0956$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 21.05.2014 22:15, Yogi(n) pisze:

    > Hipotetyczny? Miałem na myśli sojusz Stokrotki z Kowalem w sekowaniu
    > JKM, nie wiem co sobie pod to pojęcie podłożyłeś.

    Sojusz? Bo porostu oboje irytował i tyle.

    [ciach]

    > To raczej działa tak, że skoro spośród Andrzejewskich, Maleszków,
    > Jaruzelskich czy Baumanów ktoś wybierać nie chce, to pozostaje mu
    > poziom gimnazjum.

    Spośród tych czterech nazwisk tylko jedno mi coś mówi i dotyczy kogoś,
    kto w polityce już od dość dawna się nie liczy. Do kogo zatem pijesz?

    > Nie mam pojęcia, to był tylko przykład. Ale do "objęcia rozumem", dość
    > obrazowy.

    Wbrew pozorom byli dość bliscy programowo.

    > Zobaczymy, może będziesz odszczekiwał 26-tego ;-)

    W takim przypadku bym raczej wył z rozpaczy nad głupotą Polaków.

    > Niechże sobie tkwi, gdzie chce. Jeżeli ludzie chcą wybrać -
    > demokratycznie - wroga demokracji - tak, jak wybierali swojego czasu i

    Adolf H. też został demokratycznie wybrany. To powinna być nauczka na
    przyszłość - żeby uważać, kogo się wybiera.

    > AWS i SLD, PiS i PO, to niechże to zrobią. "Naprawiaczy" świata, którzy
    > specjalizowali się strzelaniu w potylicę i wieszaniu "niebezpiecznych
    > wariatów", którzy chcieli wolności i niepodłegłości, wbrew tkwiącym
    > mentalnie w postępowym wieku XX, "naprawiaczy" z hasłami na sztandarach
    > mówiącymi głównie o innych (w szczególności: dlaczego są źli) nie
    > powieszono ani w 1989, w 1992 ani w 2005 - a teraz duszą się w bezsilnej
    > złości, bo "wariat" mówi bez zachowania politycznej porawności prawdę o
    > nich (między innymi oczywiście, mówi bowiem o wiele więcej, często
> [...]

    Och, nie krępuj się - wymień z imienia i nazwiska kogo powyżej
    pomawiasz. A potem się pod tym uczciwie podpisz.

    [ciach]
    > Ale nazywanie wrzaskliwym, bezczelnym skurwysynem polityka - tylko
    > dlatego, że próbował się bronić przed idiotycznymi erystycznymi
    > zagrywkami oficer prowadzącej i przegranego politruka, wspominanie o
    > jego odrażającej gębie i rzekomym bełkocie - to, excuse my French -
    > zwykłe pierdolenie, na poziomie Urbana w latach osiemdziesiątych.

    Ale ja go tak określam od dawna.

    Swoją drogą jak już pomawiasz ludzi o jakieś dziwne powiązania, to może
    się uczciwie podpisz pod swoimi słowami, hmm?