  • Data: 2014-05-21 22:19:46
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-21 17:48, niebieski pisze:

    > Nie żartuj. Przcież on od kilkudziesięciu lat powtarza to samo i głównie
    > dlatego rośnie mu teraz poparcie.
    > Twierdzisz, że to co kiedyś głosił było dobre i go popierałeś.
    > Podałeś kilka przykładów, możesz wskazać z nich jeden w którym zmienił
    > zdanie?
    > Możesz?

    Ale co miał zmienić? Miał zacząć głosić konieczność upaństwowienia
    szpitali? Wyraźnie napisałem, że jego dawne dobre pomysły się przyjęły,
    a teraz nie proponuje nic równie sensownego co miałoby szansę się
    przyjąć z korzyścią dla ogółu.

    > Nie porównuj byłych republik sowieckich z krajem bez kołchozów,

    Ale za to z PGRami.

    >ze
    > szczątkowa, ale jednak własnością prywatną, prywatnymi firmami oraz inną
    > mentalnością.
    > A gdyby nie zaczęto umacniać socjalizmu, nie zaczęto przystosowywać
    > państwa do eurobiurokracji i pozostawiono tylko ustawę Wilczka to też
    > bylibyśmy na poziomie obecnej Ukrainy? Ja twierdzę, że nie.
    > To jest historia i ani ty, ani ja nie możemy stwierdzić "jak by było
    > gdyby".

    A ja twierdzę ze tak. Polska bez unii nie byłaby państwem bradziej
    liberalnym gospodarczo. Może spodobałaby się chociaż JKM tym ze pewnie
    byłaby mniej demokratyczna. Być może stalibyśmy się jakąś dyktaturą z
    pozorami demokracji. Moim zdaniem gdyby nie nasze związki z UE mogłoby
    się tak stać chociaż za rządów PiS. No i poza tym unia naszych
    rządzących hamowała przed nadmiernym interwencjonizmem państwowym.
    Podobnie widać to na Węgrzech. Na SŁowacji Mecziar też stosował metody
    Putina i Kuczmy. Każdy z krajów byłego bloku jest czy zagrożony albo
    powrotem do władzy komuchów albo odchyłem w stronę rządów autorytarnych.
    U nas przynajmniej komuchy gdy wróciły do władzy uznały że lepiej im
    będzie w Europie niż w Azji.

    -okresla-stopien-zdziczenia-kraju-lepszy-,nId,437572

    ojny-bo-grozi-nam-bankructwo

    ostapil-ws-krymu,37108.html

    imirze-Putinie-Z-kazdej-strony,mid,1471079,index.htm
    l?ticaid=612c3f#m1471079

> [...]
    > mówisz, rozwalaniu systemu bezpieczeństwa w Europie.
    > Ja myślę, że Korwin widzi sytuację szerzej, niz te pachołki i pożyteczni
    > idioci brylujacy w mediach i otwarcie o niej mówi.
    > Z tymi pachołkami to może nie tak dokońca, jak napisałem. Część z nic
    > pewnie wie to samo co Korwin, ale robią to, za co im płaca i tyle.

    > O unii złodzieje? Ma rację - okradają nas.
    > USA? Dużo w tym racji. Irak, Libia ...

    > Nieprawda, że tylko o Putinie się tak wyraża. O Tusku czy o Kaczyńskim
    > mówi "Jego Ekscelencja". Mam szukać przykładów?

    O Tusku i Kaczyńskim nie słyszałem. Ale teraz o naszych (polskich,
    europejskich i amerykańskich) politykach mói że to bandyci i prą do
    wojny a o Putinie mówi jednoznacznie pozytywnie i z szacunkiem. Nadal
    będziesz się upierał, że nie popiera Putina? No cóż, nikt ci nie będzie
    wmawiał ze czarne jest czarne a białe jest białe.

    > A władca nie liczy?
    >
    > Ale jeśli już ktoś się
    >
    > Wolnościowy zamordyzm. OK - niech będzie.

    Dla kogo zamordyzm jest wolnościowy poza twórcą systemu i jego pomocnikami?

    > to nie zrobi
    >
    > Tacy teraz rządzą i nie ma jak ich usunąć. Mała strata.

    Ale lepiej żeby mieli nad sobą organy kontrolne w postaci niezależnych
    sądów, mediów innych instytucji jak bank centralny itp.

    > Naprawdę nie widzisz tych manipulacji?
    > Nie chce mi się tłumaczyc - przeczytaj ten artykuł opisujacy ostatnie
    > maglowanie Korwina przez stokrotke i Kowala:
    > http://wmeritum.pl/kobiety-lubia-gwalt-obronie-zdrow
    ego-rozsadku
    > Bardzo dobrze gośc to opisał.

    Nic nie opisał tylko barwi się w adwokata JKM. Zresztą ma takie same
    poglądy.
    "W wizji JKM o monarchii, nikt nie ma praw wyborczych - tron jest
    dziedziczny. Król jest wychowywany, przygotowywany i edukowany od wieku
    dziecięcego na objęcie tronu (co jest zresztą lepszym rozwiązaniem wg
    mnie, niż pozostawianie funkcji rządzącego, premiera arytmetyce
    sejmowej..."
    Jak widać Gostek też jest przeciwnikiem demokracji i monarchistą.
    dalej pisze:
    Wycięcie z tego założenia, że ,,kobiety nie mają prawa głosu" - to
    dopiero łakomy kąsek dla demagoga.
    Sugeruje ten obrońca ze kłamcy zarzucają Korwinowi, ze głosi pozbawienie
    prawa wyborczego kobiet podczas gdy on chciałby ich pozbawić wszystkich.
    Tylko, że ten obrońca dopuszcza się manipulacji, bo Korwin już 20 lat
    temu głosił, że kobietom należy zabrać prawa głosu bo i tak głosują tak
    jak ich mężowie. W czasach gdy głosowałem na Korwina wielokrotnie
    przekonywałem się, że moje koleżanki uważają za sensowne liberalne
    gospodarczo pomysły JKM ale w życiu żadna nie zamierzała oddać głos na
    gostka który je poniżał publicznie, zamierzał pozbawić praw wyborczych i
    zrobić obywatelami drugiej kategorii.

    Takich manipulacji jest wiele w tym artykule. Gość nic nie opisął tyylko
    metodą półprawd próbuje wybielić swojego szefa.

    --
    pozdrawiam
    MD