  • Data: 2014-05-21 20:09:11
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:lliigv$ds7$2@node1.news.atman.pl...

    > Może dla ciebie.

    Może dla mnie - co? Sojusznik? Kowal? Zawsze go uważałem za gościa na
    poziomie, przynajmniej potrafił się kulturalnie i poprawnie wypowiadać
    po polsku. Wiedza na temat polityki zagranicznej też na pozimie większym
    niż u sporej grupy politycznej trzódki. Ale to żaden sojusznik, skoro na
    Korwina musi się "zasadzać". Z Korwinem nie trzeba dyskutować, wystarczy
    mu się dać wypowiedzieć, sam się "pogrąży".
    A "ból dupy" i u Stokrotki i u Kowala - miło popatrzeć.
    "Przemysł nienawiści" wobec Kaczora, kiedy notowania PiSu zwyżkowały
    działał identycznie jak teraz wobec Korwina. To jeszcze nie powód, by go
    wysyłać do europarlamentu, ale miło popatrzeć na spocone łapki i
    rozbiegane oczka różowego tałatajstwa.

    --
    Yogi(n)