  • Data: 2014-05-21 19:45:23
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-21 18:52, Andrzej Lawa pisze:
    > Sporo tego grosza można odzyskać.

    Pewnie masz na myśli te propagandowe fundusze unijne.
    Jeśli nawet kasa jest odzyskiwana to sam pomysł tak wielkiej
    redystrybucji jest już poroniony i o tym nie ma co dyskutować.

    Ja widzę szerzej po ostatnich kontaktach z sądami, urzędami skarbowymi
    spółdzielniami mieszkaniowymi, agencjami rządowymi, urzędami pracy,
    funduszami tak łatwymi do wzięcia...
    Mam dość durnych niekonsekwentny korupcjogennych przepisów które UE
    generuje. To jest marnotrawstwo sił i środków. Niech mi nie zabierają a
    ja od nich nie będę wołał.
    Wiem... To jest zbyt proste. Nie będzie czego defraudować. :-)

    > Czasem się przydaje.

    Ale tylko ubezpieczenie zdrowotne. Emerytura? Śmiechu warte :-)