    Date: Wed, 21 May 2014 08:44:56 +0200
    From: Sonn <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: korwin mickey - przestepstwo

    W dniu 2014-05-20 22:17, Malpy i Delfiny pisze:
> [...]
    n-mikkego-o-kobietach-to-przestepstwo/dnbhe

    > Coz, nie znam calego kodesu na pamiec, ani nie wiem w ktorej z 3 pozycji
    > mogels zrobic literowke
    >

    > wracajac do tematu, tego Mickey tez nie zrobil:
    >
    > Kto przemocą, groźbą bezprawną lub podstępem doprowadza inną osobę do
    > obcowania płciowego,

    Owszem. Nikogo nie zgwałcił (przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo),
    natomiast jego słowa można rozpatrywać w kategorii podżegania do
    gwałtów. Być może byłby to dość szerokie rozważania oparte na
    rozszerzającej interpretacji przepisów, a ich wynik nie byłby do końca
    oczywisty, jednak jego wypowiedź można by rozważać jako pewnego rodzaju
    podżeganie oparte na tym, iż gwałty mogą być powszechnie akceptowalne.

    Idąc tropem jego myślenia ofiara gwałtu sama sobie jest winna bo okazuje
    opór wynikający wyłącznie z jej natury, a więc nawet niejako wbrew
    sobie, podczas gdy naprawdę chce tego by być zgwałconą. A to już trąci
    kompletnym kretynizmem i dążeniem do uznania czegoś, co w naszych
    kręgach kulturowych jest absolutnie nieakceptowalne, poza miłośnikami
    gwałtów i muzułmanami, którzy ofiary gwałtów skazują za cudzołóstwo

    --
    Sonn