  • Data: 2014-05-21 12:06:28
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2014 11:31, Mario pisze:

    > Pamiętam czasy gdy UPR był w parlamencie. JKM czasami mówił sensowne
    > rzeczy, ale często dzielił się swoimi złotymi myślami np o roli kobiet i
    > że nie powinny mieć czynnych praw wyborczych. Od tej pory powinien mieć
    > już z 500% poparcia. Zwłaszcza po tekstach o gwałceniu kobiet i o
    > pozycji niepełnosprawnych w społeczeństwie.

    Też bym chciał, żeby mówił raczej o rzeczach ważnych, a nie bzdurach.
    Rzadko się to jednak zdarza, bo jak juz go wpuszczą do studia, to nie po
    to aby mógł sie swobodnie wypowiedzieć. Rozmowa jest spychana w kierunku
    seksu, kobiet, inwalidów itp.
    Kiedys też mnie to denerwowało, ale zrozumiałem, że zasada "niech mowią
    byle co, aby tylko nie przekręcali nazwiska" działa i słupki rosną.

    --
    niebieski