  • Data: 2014-05-21 10:08:19
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.05.2014 08:44, Sonn wrote:

    > Owszem. Nikogo nie zgwałcił (przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo),
    > natomiast jego słowa można rozpatrywać w kategorii podżegania do
    > gwałtów.

    > Być może byłby to dość szerokie rozważania oparte na
    > rozszerzającej interpretacji przepisów, a ich wynik nie byłby do końca
    > oczywisty, jednak jego wypowiedź można by rozważać jako pewnego rodzaju
    > podżeganie oparte na tym, iż gwałty mogą być powszechnie akceptowalne.

    No wlasnie dosc sliska sprawa, bedziej sliska niz ziobrowe 'ten pan
    nigdy nikogo juz nie zabije', wiec tuskowe 'przestepstwo jest znow na
    wyrost.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)