    From: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Date: Tue, 20 May 2014 22:17:04 +0200

    On 20.05.2014 22:06, Sonn wrote:
> [...]
    n-mikkego-o-kobietach-to-przestepstwo/dnbhe

    > 197 par. 1 oczywiście. Na to że literówka już oczywiście nie wpadłeś? No
    > cóż, nic dziwnego....

    Coz, nie znam calego kodesu na pamiec, ani nie wiem w ktorej z 3 pozycji
    mogels zrobic literowke

    wracajac do tematu, tego Mickey tez nie zrobil:

    Kto przemocą, groźbą bezprawną lub podstępem doprowadza inną osobę do
    obcowania płciowego,
    podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)