    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korekta z TPSA
    Date: Wed, 22 Sep 2004 21:12:34 +0200

    On Wed, 22 Sep 2004 18:49:08 +0200, "Bejo"
    <bejo@_SPAM_PRECZ_ebrzozow.net> wrote:

    >czy w obliczu takiej niekompetencji pracownikow
    >TPSA wciaz jestem zmuszony zaplacic te korekte. (obawiam sie ze pewnie tak,
    >ale zawsze to lepiej zapytac kogos madrzejszego :-)
    Oczywiscie ze tak. Kupiles usluge to plac. Mogles tez placic wczesniej
    (nikt nie bronil wplacac co miesiac 40 zl wiecej!) skoro wiedziales ze
    nalezy im sie wyzsza zaplata. Ja osobiscie bym nie placil wczesniej
    tylko zbieral na swoim koncie (groszowe % leca) - ale to juz jak kto
    lubi.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!