  • Data: 2004-09-23 16:56:34
    Temat: Re: korekta z TPSA
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23 wrz o godzinie 14:31, na pl.soc.prawo, Bejo napisał(a):

    > Tak sie sklada, ze rachunki place na poczcie, bo mam bardzo blisko.

    Nie ma to żadnego znaczenia, druczek przecież można samemu wypisać :)

    > Obawiam sie ze moglyby byc problemy z placeniem wyzszych rachunkow, a pani z
    > pocztowego okienka uznalaby mnie za oszoloma.

    Niby dlaczego miałaby tak myśleć? Przyjmuje polecenie wpłaty i na tym
    koniec.

    > Poza tym znajac TPSA w cale nie bylbym taki pewien czy mimo placenia wyzszych
    > rachunkow nie przysali by tej korekty (wystawiali przeciez nizsze faktury).

    Oczywiście że by przysłali - ale teraz byś nie musiał płacić za jednym
    razem tej różnicy - byłaby to tylko po prostu czysto księgowa formalność.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany