  • Data: 2004-09-22 16:49:08
    Temat: korekta z TPSA
    Od: "Bejo" <bejo@_SPAM_PRECZ_ebrzozow.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Dostalem dzis od TPSA faktury korygujace za ostatnie 5 miesiecy. Korekta
    jest taka, ze musze doplacic za kazdy miesiac 37,38PLN pozniewaz przez te
    miesiace placilem za usluge SDI, korzystajac z Neostrady+ (zmienilem SDI na
    Neostrade w kwietniu br.). Oczywiscie o tym, ze place mniej wiedzialem juz
    od pierwszej faktury i jeszcze w maju zglosilem to w BOKu, gdzie powiedziano
    mi iz w czerwcu przyjdzie faktura z korekta. W czerwcu faktura taka nie
    przyszla (dalej placilem jak za SDI), a ja znowu udalem sie do BOKu, by im o
    tym przypomniec, poniewaz obawialem sie, ze jednego dnia bede musial
    zaplacic korekte za wiele miesiecy! Wizyta w BOKu znow nie pomogla i wciaz
    dostawalem faktury jak za SDI... Jak sie latwo domyslec chcialbym Was
    szanowni grupowicze zapytac czy w obliczu takiej niekompetencji pracownikow
    TPSA wciaz jestem zmuszony zaplacic te korekte. (obawiam sie ze pewnie tak,
    ale zawsze to lepiej zapytac kogos madrzejszego :-)

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,
    Bejo