  • Data: 2006-05-07 21:00:17
    Temat: Re: kontrola komórki
    Od: "Krzysztof Wiktor" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-05-2006 o 22:24:40 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał:

    > Krzysztof Wiktor [###k...@p...onet.pl.###] napisał:
    >

    > Podałeś pewnie nazwisko. Założyli, że pewnie mieszkasz nie daleko.
    > Sprawdzili w bazie i znaleźli nieopodal człowieka. Myślę, że w ten
    [...]

    Na 100% nie podawałem nazwiska i nie pytno mnie o nie. To, że numer komórki
    wyświetla się u dyżurnego to wcale nie znaczy, że operator bez nakazu ma
    prawo
    udostępnić moje dane osobowe.
    Innego sposobu namierzenia mnie nie widzę. Tak nawiasem jestem pełen
    podziwu dla
    "sprawności" ich działania, żeby tak zawsze, ale wtedy, gdy zachodzi
    rzedczywista
    potrzeba :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,