  • Data: 2006-05-08 12:45:11
    Temat: Re: kontrola komórki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Wiktor [###k...@p...onet.pl.###] napisał:

    > Na 100% nie podawałem nazwiska i nie pytno mnie o nie. To, że numer
    > komórki wyświetla się u dyżurnego to wcale nie znaczy, że operator
    bez
    > nakazu ma prawo udostępnić moje dane osobowe.

    Przyjmij jako dogmat, że z całą pewnością tego nikt w ten sposób nie
    ustalał. Skoro nie podałeś nazwiska, to może ktoś inny je podał.
    Weszli do pierwszego z brzegu mieszkania i zapytali o numer komórkowy.
    Ktoś Cię widział, jak się koło tablicy kręciłeś. Masz firmę i Twój
    numer komórkowy jest w REGON-ie. Masz numer telefonu komórkowego
    podany na stronie internetowej. Kombinuj, jak chcesz, ale nikt nie
    bawi się w ustalanie przez operatora abonenta dzwoniącego na 997 z
    informacją, bo nakład pracy jest niewspółmiernie duży z osiągniętym
    wynikiem. I cóż im dało znalezienie Cię?

    Tu byś się zdziwił.