  • Data: 2007-11-21 20:34:09
    Temat: Re: kontrola klientów w hipermarketach
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To są rozwiazania wygodne dla obsługi sklepu ale nie dla klienta. Jeśli
    > obsługa obawia sie, że coś zginie z półki to może oznakować swoje
    > rzeczy, umieścić kamerę, towarzyszyć klientom w zakupach itd. Ale nie
    > zajmować ich czasu oklejaniem plecaka.

    Nie wiem, ja tam się przyzwyczaiłem i dla mnie jest wygodne.

    Poza tym plecaków nie oklejają - w ogóle ochroniarze w tym sklepie są
    bardzo kulturalni i nie uprzykrzają życia klientom.

    Nawet jak bramka przy wyjściu zacznie wyć, co się czasem zdarza nawet
    przypadkowo, to w ciągu kilku lat ani razu nie widziałem oznak chamstwa
    ze strony ochroniarzy. Zawsze jest bardzo kulturalne wyjaśnienie powodu
    przy samej kasie.

    Ale to nie jest jakieś Tesco, tylko Piotr i Paweł, w dodatku najbardziej
    ekskluzywna jego placówka w Poznaniu, tj. w Starym Browarze.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com