  • Data: 2002-12-03 11:58:36
    Temat: Re: kontrola drogowa - zatrzymanie dowodu rejestracyjnego
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:asi496$p5v$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:asi27b$ln3$1@news2.tpi.pl...
    > >

    > Od tej pory szczekasz w próżni.

    Up, chyba obrażasz mnie.
    Widzę że debat sejmowych się naoglądałeś cytuję "milczeć psy".
    Już Ci pisałem że nie należy wierzyć i brać wzorów
    z wszystkiego co w telewizji usłyszysz ;)

    >Uważaj aby ci echo pustej głowy nie
    > rozwaliło.

    Wiesz używasz ostrych słów, a jeżeli masz choć trochę
    oleju w głowie to wiesz że na obrażanie stać nawet największych
    debili i kretynów tego świata ;))))))). Tak że poziom reprezentujesz
    marny. Rozczarowałem się Tobą, myślałem że jeśli potrafisz
    tak krytycznie czasami się wypowiadać, to że z Twojego
    punktu widzenia masz coś tam przemyślane. Rzeczywistość
    jest jednak inna i smutna :(.

    Ale pomimo, że mnie obraziłeś to urazy do Ciebie nie czuję, takim ludzią
    jak Ty się wybacza... Zgadnij dlaczego ;)

    > Baj baj.

    ?? No aż tak to się nie spoufalaj ze mną ;)

    Pozdrawiam

    Darek

    A teraz używając Twojego języka (tak kiepsko polski umiesz że
    skrótami angielskimi musiałeś się posiłkować ;))
    EOF (nie EOT ;) )