  • Data: 2002-10-25 07:52:02
    Temat: Re: kontrola BSA w firmie w domu
    Od: "Milamber" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To zależy co będa mieli na nakazie. Jeśli tylko firmę to możesz kazac im sie
    pocałować i jak bedą chcieli wleźć gdzie indziej to możesz ich wywalić nawet
    siłą broniąć naruszonego prawa własności. Chyba, że to bedzie policja bo
    wtedy to tylko możesz się żalić. W każdym przypadku żądaj od wszystkich
    protokołów. Zawsze możesz ich potem o odszkodowanie pojechać.