  • Data: 2002-10-25 10:55:21
    Temat: Re: kontrola BSA w firmie w domu
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 24 Oct 2002 11:36:54 +0200), "FP"
    <h...@m...poznan.pl> był(a) napisał(a):

    >P.S. proszę o szybką odpowiedź,... bo oni mogą przyjść w każdej chwili!!
    >dostałem pisemko,
    > że chcą ode mnie wykaz softu jaki mam w kompie.

    Oj czytać nie umiesz :-)
    Ciekawe ile osób im to faktycznie odeśle...

    Oni wsłali ten spam po całym kraju(?), a przynajmniej po pewnych
    regionach. Ta tabelka jest dla Ciebie. Masz sobie ją wypełnić i
    zoabczyć ile masz rzeczy bez licencji. Taki psychologiczny element,
    żebyś wiedział, czego się spodziewać. Nic odsyłać nie masz... Choć
    pewnie się ucieszą z tych, co im to odeślą :)))))))

    ,,Ten kraj jest nasz i Wasz, nie dajmy bić się w twarz.
    Będziemy walczyć jak lwy i nie przeszkodzi nikt.,,