  • Data: 2008-06-07 20:01:12
    Temat: Re: konsekwencje dla kierowcy po potrąceniu pieszego
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 06 czerwiec 2008 21:38
    (autor gargamel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g2eig0$6cl$1@news.wp.pl>):

    > ale są tacy co byli:O)

    Możliwe. Nie wiem, więc się nie wypowiem.

    > a byłeś? czy znasz ten ich system z filmuf typu rambo i predator:O)

    Ani jedno ani drugie.

    Uważasz, że normalny system prawny:

    a) daje władzę decydowania o życiu i śmierci spędzonym nierzadko na siłę nie
    znającym się zupełnie na prawie ławnikom?

    b) oskarża i skazuje małą dziewczynkę za nagranie 10 sekund filmu na komórkę
    w celu pochwalenia się bratu?
    http://news.torrent.pl/old/prawo/nastolatka_skazana_
    dla_przykladu.html

    b1) stosuje tak szalony system prawa autorskiego i patentów, że przestępcą
    jest każdy i bez łamania tych praw nie da się funkcjonować?

    c) oskarża za ratowanie życia innego człowieka ratowniczkę WOŚP, tylko
    dlatego, że nie ma ona usańskiego przeszkolenia i certyfikatu, ale
    przypadkowo stała się światkiem masakry na drodze i ratowała ofiarę? (przy
    czym, uwaga! oskarżającym był stan jakiśtam, a obrońców opłaciła rodzina
    ratowanego motocyklisty)

    d) daje domniemaną niezgodę na przeszczep organów?

    e) w sądzie karnym uznaje człowieka niewinnym morderstwa, a w sadzie
    cywilnym każe mu płacić odszkodowanie rodzinie?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/O.J._Simpson

    f) za włamanie do sklepu przydziela karę od 30 do 106 lat więzienia?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/O.J._Simpson

    g) sankcjonuje prawem precedensu nawet najbardziej debilny wyrok i rozciąga
    jego moc na pozostałe?

    h) pozwala patentować najbardziej idiotyczne rzeczy i daje władzę nad
    narodem w ręce kilku wypasionych korporacji?

    i) pozwala na sprzedaż broni na targowiskach i w halach handlowych każdemu,
    ba! broń oferowana jest jako prezent do kont bankowych i innych (patrz:
    Zabawy z bronią)?

    Ale czego się można spodziewać po narodzie, który powstał z przestępców,
    szaleńców oraz religijnych psychopatów na krwi wymordowanego narodu
    indiańskiego, poprzez oszustwa, wyłudzenia i bezpośrednią przemoc?

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com