  • Data: 2008-06-09 19:01:56
    Temat: Re: konsekwencje dla kierowcy po potrąceniu pieszego
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak. I nie piszę tu wiele o UK, prawdaż?

    nieważne ile piszesz, ważne ze piszesz o czymś o czym nie masz zielonego
    pojęcia, a twoje pojmowanie świata opiera się na podejrzeniach:O(

    > W której polskiej szkole była ostatnio masakra w stylu Columbine HS?

    a w której szkole w usa była taka masakra ze uczniowie wrzucili koleżankę do
    studni i jeszcze ją cegłówkami obrzucali? nie porównuj kotka do pieska

    > Poza tym, weź się walnij tak porządnie łbem o ścianę, może zrozumiesz, że
    > broń nie służy obronie przeciwko bandytom, a wręcz przeciwnie.

    broń służy temu kto jej urzywa, widzę że za często walisz się swoim łbem o
    ścianę, ja mam rozum i go używam

    > Nie kojarzę gościa, o czym pisze i gdzie? Podobny Tobie psychopata
    > twierdzący, że ZOMO nie zostały rozwiązane?

    nie psychopata, ale czarodziej (bajek mamusia tez nie czytała?)
    a zomo, ub i sb zostało oficyjalnie rozwiązane, ale ludzie dalej rzyją,
    teraz kumasz?

    > No. I jak rozumiem, się wycofali następnie, a na ich miejsce, w puste już
    > tereny, przyjechali dobrzy Amerykanie. Bo jak pisałem o ludobójstwie i
    > innych degeneracjach, to zaprzeczałeś, a teraz sam o nich piszesz....

    dzisiejsi amerykanie to ci europejczycy, indianie i murzynie, którzy
    sprzeciwili się i oparli europejskim bandytom i utworzyli własne państwo
    funkcionujące do dzisiaj

    > Dopiero jak powiesz, co twój lekarz na temat ZOMO.

    ja nie chodzę do psychoterapeuty, ale jak coś to mogę ci polecić lekarza
    mojego psa:O)