  • Data: 2008-06-09 16:00:58
    Temat: Re: konsekwencje dla kierowcy po potrąceniu pieszego
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zauważyłem.

    więc ci przypomnę:
    "Możliwe. W USA jest Tragedia Na Kółkach, w EU lepiej, ale mniej
    więcej tak jak w Polsce podejrzewam"
    poznajesz swoje słowa?

    > Jak na razie to totalitarne organizacje próbują karać zwykłych obywateli i
    > robią z prawa kpinę oraz narzędzie do tyranizowania i zniewalania innych.

    w totalitarnych państwach czegoś takeigo jak patenty nie istnieją:O(

    > Niedobrze, bo większości się nie chce zgód produkować i efekt widać.

    co niedobrze? chcesz wprowadzenia prawa które będzie domniemywać że ja się
    zgadzam na coś na co się nie zgadzam? tęsknisz za cccp?

    > Oczywiście.

    cccp kraina twoich snów jest blisko, a wiz nie trzeba więc pa:O)

    > Tak. Np do obrony przed gromadką dzieci i nauczycieli w Columbine High
    > School. W Polsce broń nie tak łatwo dostać, a jakoś na brak możliwości
    > obrony nikt nie narzeka. Za to jakby masakr mniej.

    każdy bandzior i zomowiec ma broń z urzędu, tylko uczciwy człowiek broni nie
    moze dostać, zeby nie mógł się bronic przed bandytami, a piszesz że masakr
    mniej? ślepy i głuchy jesteś?

    > Tak, zwłaszcza dużo zomo spotyka się na codzień na ulicy. Co o tym mówi
    > twój
    > lekarz?

    pewnie za dotknięciem czarodziejskiej różdzki gdzieś znikneli:O)
    nie czytaj tyle potera:O)

    > Aha... No tak, przepraszam, nie doczytałem, że Amerykanie przyjechali do
    > USA, jak już tam było pusto.

    mało czytasz, słuchasz i wiesz, tam nie było pusto, ale europejczycy dla
    złota wymordowali tam rdzenną ludność (podobnie jak w australii), a potem
    zaczęli tworzyć nową kolonię niewolniczą (bambusuf przywieźli z afryki,
    gdzie też mordowali i plądrowali)

    jak się nie zgadzasz to podaj twoją sowiecką wersję historii?