  • Data: 2008-06-09 19:28:16
    Temat: Re: konsekwencje dla kierowcy po potrąceniu pieszego
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 09 czerwiec 2008 21:01
    (autor gargamel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g2jup3$raa$1@news.wp.pl>):

    > nieważne ile piszesz, ważne ze piszesz o czymś o czym nie masz zielonego
    > pojęcia, a twoje pojmowanie świata opiera się na podejrzeniach:O(

    No cóż, jak skończysz gimnazjum, wróć i przeczytaj to co napisałem ze
    zrozumieniem.

    > a w której szkole w usa była taka masakra ze uczniowie wrzucili koleżankę
    > do studni i jeszcze ją cegłówkami obrzucali? nie porównuj kotka do pieska

    Oczywiście. Mała masakra w CHS tylko dodaje splendoru. Podobnie jak mały
    atak rabunkowy na niepodległe państwo zasobne w ropę.

    > broń służy temu kto jej urzywa, widzę że za często walisz się swoim łbem o
    > ścianę, ja mam rozum i go używam

    To namiej jeszcze słownik, bo matury nie zdasz. Ba! egzaminu gimnazjumowego.

    > nie psychopata, ale czarodziej (bajek mamusia tez nie czytała?)

    A... Czarodziej piszący bajki... Jak miło... Twój świat mnie coraz bardziej
    pasjonuje.

    > a zomo, ub i sb zostało oficyjalnie rozwiązane, ale ludzie dalej rzyją,
    > teraz kumasz?

    No i? Twierdziłeś, że ZOMO posiadają broń. Rozumiem, że próbowałeś
    nieudolnie powiedzieć, że byli zomowcy posiadają broń. Nie wiem, nie
    sprawdzałem. Sądzę jednak, że w takim samym procencie, w jakim inni
    obywatele, gdyż służbową musieli zdać zapewne.

    > dzisiejsi amerykanie to ci europejczycy, indianie i murzynie, którzy
    > sprzeciwili się i oparli europejskim bandytom i utworzyli własne państwo
    > funkcionujące do dzisiaj

    Powaliłeś mnie na kolana ze śmiechu :D

    > ja nie chodzę do psychoterapeuty, ale jak coś to mogę ci polecić lekarza
    > mojego psa:O)

    Skoro do niego uczęszczasz, to widać właściwy lekarz.

    Z mojej strony EOT, bo ponosi cię coraz bardziej.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com