    From: Piotr <p...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: konsekwencje dla kierowcy po potrąceniu pieszego
    Date: Mon, 02 Jun 2008 21:18:01 +0200

    Michal Jankowski pisze:

    > Jesteś biegłym sądowym w tych sprawach? 8-)
    >
    > MJ
    Mam jeszcze dwie wątpliwości.

    Jak wygląda teraz procedura, tzn. czy policja dowiaduje się jakoś (ze
    szpitala?) o moim stanie? Z tego, co piszecie, od tego zależy kara, jaką
    kierujący jest zagrożony. Czy oni będą się kontaktowali ze mną, czy to
    ja mam do nich dzwonić w sprawie ewentualnej sprawy (karnej?)? W jakiej
    roli miałbym ewentualnie brać udział? Jako świadek?

    I druga sprawa: jaka jest Wasza opinia na temat firm zajmujących się
    odszkodowaniami? Warto zdawać się na ich usługi, czy dochodzić samemu
    odszkodowań od PZU?

    pozdrawiam
    piotr.