  • Data: 2003-06-26 18:34:45
    Temat: Re: konkurencyjne fimie na własnej stronie internetowej
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bdf2pq$1u1a$1@foka1.acn.pl...
    > Jestem tutaj o raz kolejny. Sprawdziłem trochę w poprzednch wiadomościach,
    > ale nie znalazłem nic na interesujący mnie temat.
    >
    > Otóż mianowicie firma konkurencyjna do naszej umieściła w znacznikach oraz
    > tytule swojej strony internetowej nazwy prawie wszystkich firm z branży,
    > ich dealerów jka również podstawowe hasła branżowe. Widzę to wyraźnie
    > przeglądając w Internet Explorerze ich stronę. Wystarczy wybrać w menu
    Widok
    > Źródło.
    >
    > Efekt jest taki, że jak ktoś wpisze nazwę np. naszej firmy w
    przeszukiwarce
    > wyskakuje mu również strona naszej kochanej konkurencji. Czy jest to
    > wyraźnie zbronione w prawie? Czy moźna to podciągnąć pod czyn nieuczciwej
    > konkurencji?

    Art. 5. Czynem nieuczciwej konkurencji jest takie oznaczenie
    przedsiębiorstwa, które może wprowadzić klientów w błąd co do jego
    tożsamości, przez używanie firmy, nazwy, godła, skrótu literowego lub innego
    charakterystycznego symbolu wcześniej używanego, zgodnie z prawem, do
    oznaczenia innego przedsiębiorstwa.

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl