  • Data: 2006-03-02 22:55:38
    Temat: Re: konkubinat
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sandra napisał(a):

    > zalezy co wchodzi w sklad tego majatku ,jak dlugo trwa ten zwiazek, jakie
    > naklady wniosla by np. rozbudowac, modernizowac, usprawniac ...myslisz ,ze
    > nie mam racji ?

    Do majątku partnera nie ma żadnych praw. Ale oczywiście jeśli miałaby
    swój wkład w ten majątek i on tylko oficjalnie byłby na niego, to wtedy
    ewentualnie, na podstawie przepisów choćby o bezpodstawnym
    wzbogaceniu... ale z opisu wynika, że tego typu sytuacja nie ma tu
    miejsca. A sam fakt konkubinatu, choćby i najdłuższego nie daje praw do
    współwłasności majątku, którego w tym czasie dorobiła się druga strona.

    Ps. Cieszę się Sandra, że znowu Cię tu widać, dawno nie czytałam Twoich
    postów :-)

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl