  • Data: 2009-11-05 12:11:26
    Temat: Re: kompetencje i odpowiedzialność w pracy
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

    > Inna sprawa, ze niebardzo mi sie widzi zwolnienie na tej podstawie -
    > takie niedopilnowanie biletu "to maly pikus" :)

    moim zdaniem dyrektor jest debilem, ktoremu sie wydaje, ze skoro jest
    dyrektorem, to nie potrzebuje juz mozgu. Proponowalbym go wypier**** :)

    a moim zdaniem sekretarka jest debilem bo jak kupuje/doładowuje kartę to
    mogłaby wpisać sobie (i ewentualnie dyrektorowi) przypomnienie w poczcie
    elektronicznej i/lub telefonie komórkowym i oboje wiedzieli by np 3 dni
    przed końcem ważności biletu że kartę trzeba doładować