  • Data: 2013-03-18 21:53:35
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-18 21:47, Daniel Pyra pisze:

    > Nie przeginaj... Komornik zajmując 200 laptopów w serwisie chyba nie
    > jest idiotą i raczej domyśla się, że nie wszystkie są własnością
    > serwisu? Ale co tam, może ktoś nie złoży w terminie protestu, kasa
    > przyjmie...
    > A skoro liczy się z tym, że zajmuje rzecz, której dłużnik nie jest
    > właścicielem, to już nie przekonasz mnie łatwo, że nie powinien bulić z
    > polisy.

    Wprowadzenie relatywizmu

    - że jak ma 5 laptopów to można zająć, a jak 10 to już nie -

    prowadzi do jeszcze większego burdelu.

    Obecne rozwiązanie nie jest złe. Każdy posiadacz musi być powiadomiony i
    od terminu powiadomienia ma czas na odwołanie.

    Dlaczego 30 dni? Bo kiedyś trzeba te laptopy sprzedać, przecież nie
    można na to czekać latami.

    --
    Liwiusz