  • Data: 2013-03-19 10:55:33
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-19 10:10, Mr. Misio pisze:

    > i wtedy oczekujemy odszkodowania (w jakiejkolwiek formie)

    > a wtedy nie mozemy oczekiwac osdzkodowania

    Nie ma odszkodowania, bo nie ma szkody. Właściciel może nie dopuścić do
    utraty laptopa. To, że z takiej możliwości nie skorzysta nie oznacza, że
    ktoś ma za jego gapiostwo lub nieuwagę płacić.

    > czyli musimy sie tym tak czy siak zajmowac, tracic czas, udowadniac, a
    > nikt nam za to nie zaplaci.

    Cóż, nie ma obowiązku oddawania laptopa do serwisu, a tym bardziej nie
    ma obowiązku posiadania laptopa.

    --
    Liwiusz