  • Data: 2013-03-19 12:17:32
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-19 11:58, Mr. Misio pisze:
    > Zauwaz, ze nie postuluje zniesienie 30-dniowego okresu domagania sie
    > swojego. Postuluje tylko, ze za "domaganie sie swojego" w takiej
    > sytuacji nalezy mi sie odszkodowanie/wynagrodzenie. A nie tylko zwrot
    > mojej rzeczy.

    To już zupełnie nie rozumiem bicia piany. Wynajmujesz do tego celu
    adwokata lub radcę prawnego i dostajesz zwrot odpowiednich kosztów
    zastępstwa.

    > Znaczy glupim nie przysluguje prawo wlasnosci?

    Przysługuje. Tyle że w praktyce głupi szybko przestaje być właścicielem.
    Bo głupi.
    Jest też zależność odwrotna - nawet głupi człowiek potrafi miejscami
    przejawiać objawy mądrości, gdy okazuje się, że sprawa dotyczy jego
    pieniędzy.

    > - wejscie komornika i zajecie m.in. mojego laptopa - TU POJAWIA SIE
    > PROBLEM, nagle MOJ laptop nie jest juz MOJ, chyba ze podejme akcje, zeby
    > BYL MOJ ZNOW (czyli bez mojego dzialania zmini sie stan laptopa).

    Tak właśnie jest. Nie wykazując akcji, nikt nie będzie wiedział, że to
    twój laptop. A dokładniej: nie będzie na ten fakt wiarygodnych dowodów.

    --
    Liwiusz