    From: cyrena <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik - bo ja juz nic nie wiem
    Date: Fri, 4 Feb 2011 00:32:35 -0800 (PST)

    > Wygl da na to e jeszcze nie jest tak uboga. ;)
    > spp

    ze ja? 2 lata temu stracilam wszystko w wyniku kradziezy. sprawa w
    sadzie czeka na apelacje. odszukaj moje posty na forum to sie
    dowiesz.
    poza tym, co to znaczy "tak uboga"? ze posiadam bielizne na zmiane?
    czy moze dlatego, ze mam naczynia, zeby zrobic sobie cos do jedzenia?
    a moze dlatego, ze kombinuje jak tu przezyc z dnia na dzien?
    rozpedz sie, sciana sama sie znajdzie.
    nie napisalam, ze chce unikac jakichs platnosci. napisalam, ze mam
    zalozona blokade na koncie i nie moge dowiedziec sie o co chodzi. nic
    nie wiem, zebym miala tak duze zadluzenie, tym bardziej wydaje mi sie
    to dziwne. zapytalam czy jakies konsekwencje poniose za to ze nie
    splacam (nawet jesli slusznie zasadzone), poniewaz nie stac mnie na
    to, zeby zyc jak czlowiek, zeby zyc tak jak przed kradzieza, poniewaz
    nie mam nic wartosciowego, nic do spieniezenia. mam nadzieje, ze teraz
    zrozumiales/las.