  • Data: 2010-05-12 19:50:55
    Temat: Re: kolizja, jak sie broniae
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4beb04a2$1@news.home.net.pl...

    > Skąd ta pewność? Może zaprzeczy. A nawet jak nie zaprzeczy, to tak jak już
    > wczesniej napisałem, zarzut nie równa się skazanie

    Tu masz rację.

    > I pewnie myślisz, że wyłącznie o to chodziło ustawodawcy, żeby tej linii
    > nie najeżdzać, a nie o to żeby się nie znaleźć się z jej drugiej strony do
    > czego właśnie by doszło kiedy idąc tokiem Twojego rozumowania zjechałoby
    > sią na lewą stroną przed jej rozpoczęciem?

    Mam taką pewność. Prawo nie zabrania jechać obok ciągłej lini a tylko jej
    przejeżdżać lub najeżdżać. I kropka.

    > Skręcający miał prawo skręcać,

    Nie miał takiego prawa jeśli jego manwer spowodował zagrożenie.

    > policjant nie miał prawa wyprzedzać i przekraczać podwójnej ciągłej.

    Bez udowodnienia przejechania linii i udowodnienia sygnalizowania zawczasu
    manewru skrętu- MIAŁ PRAWO WYPRZEDZAĆ.
    Co przy dodatkowym świadku zdarzenia który jest po stronie wyprzedzającego
    oznacza wyrok dla skręcającego ślepca.

    Pozostań przy swoim zdaniu.
    EOT jak dla mnie.