    From: "Gray" <n...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolizja, jak sie broniae
    Date: Mon, 10 May 2010 17:28:22 +0200
    <hrrct7$fdf$1@news.task.gda.pl> <4be14e07$1@news.home.net.pl>
    <hrrjep$tnk$1@news.task.gda.pl> <4be1aa0a$1@news.home.net.pl>
    <hrton8$rau$1@news.task.gda.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <0...@r...googlegroups.com>
    <hrv5se$2dc$1@inews.gazeta.pl> <hrvhed$547$1@news.onet.pl>
    <hs0f0u$2t2$1@news.task.gda.pl> <hs0fa8$4qu$1@news.onet.pl>
    <hs0jqt$geb$1@news.task.gda.pl> <hs0kaq$idb$1@news.onet.pl>
    <hs0qhb$9jq$1@news.task.gda.pl> <hs0rjd$7lb$1@news.onet.pl>
    <hs0uc6$jng$1@news.task.gda.pl> <hs0ujl$fqi$1@news.onet.pl>
    <hs11s3$130$1@news.task.gda.pl> <o...@r...power.pl>
    <hs8av3$2is$1@news.task.gda.pl> <hs8ecc$akp$3@news.onet.pl>
    <hs8fjk$dov$1@news.task.gda.pl> <hs8ie3$i34$1@mx1.internetia.pl>
    <hs8qjk$a2t$1@news.task.gda.pl> <hs8u5e$a56$1@mx1.internetia.pl>
    <hs8unc$hmu$1@news.task.gda.pl> <hs92ev$ua$1@mx1.internetia.pl>
    <hs93tv$u01$1@news.task.gda.pl>

    news:hs93tv$u01$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Gray" <n...@a...com> napisał w wiadomości grup

    > z sytuacji szymona mamy dwoch o lekko sprzecznych zeznaniach, przy czym
    > ten "zly" ma swiadka

    Czy *szymon* coś pisał do Ciebie na priv? Ja czytałem to co jest na grupie.
    A jest tylko wersja *szymona* bez rozgraniczeń zły-dobry. Oczywiście, ż
    znamy tylko szczegóły które podał *szymon* i tylko o nich powinniśmy
    rozmawiać. Zgodnie z tematem...

    > na podstawie tych danych zakladam, ze winnym zostanie uznany znajomy
    > szymona, czego jeszcze nie rozumiesz?

    Oczywiście, że policjant jest na wygranej pozycji, ale to nie znaczy, że to
    zgodne z prawem. Dla Ciebie, zdaje się, to równoznaczne...

    > i brawo jasiu, stojacego na awaryjnych mozesz ominac, za zlamanie
    > przepisow co najwyzej dostanie mandat, a kolega szymona za skret na
    > awaryjnych i spowodwanie kolizji, zostanie uznany sprawca

    gdybyś jasiu zacytował fragment swojej wypowiedzi na którą opowiadam to może
    czytelnicy by mieli szansę zrozumieć o co Ci chodzi. W poście wcześniej
    uznałeś to za nieistotne. Teraz jest argumentem:
    "ale mnie teraz swiatla wyprzedzanego wogole nie interesuja (...)." Nie
    manipuluj...To co właśnie Cię zainteresowały?

    > a da sie zrobic jedno bez drugiego?
    > ciekawe jak?

    Właśnie dwa razy Cię pytałem jak Ty to robisz jednocześnie? Prosiłem Cię o
    wskazanie gdzie Pord to definiuje. Cisza jak do tej pory. Może teraz?

    > i to ze skrecal, to zwalnia go z upewnienia sie czy na jadacych po
    > przecinannym pasie nie wymusi pierwszenstwa?
    > no to teraz juz jasne czego nie rozumiesz

    O to też Cię chyba pytałem...Gdzie jest zapisane, że kierujący ma ustępować
    pierwszeństwa wyprzedzającemu. Cisza jak zawsze kiedy o konkrety chodzi.

    Pzdr.
    --
    Gray