  • Data: 2010-05-10 14:07:16
    Temat: Re: kolizja, jak sie broniae
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gray" <n...@a...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hs92ev$ua$...@m...internetia.pl...

    > Owszem. Omawiamy sytuację opisaną przez *szymona* zakładającego wątek, nie
    > twoje fantazje. I z tego co pisze *szymon* można z dużym
    > prawdopodobieństwem wywnioskować kto w tej sytuacji łamie przepisy Pord.

    z sytuacji szymona mamy dwoch o lekko sprzecznych zeznaniach, przy czym ten
    "zly" ma swiadka

    na podstawie tych danych zakladam, ze winnym zostanie uznany znajomy
    szymona, czego jeszcze nie rozumiesz?

    > No to szkoda, że nie analizujesz wszystkiego , bo to podważa twoją
    > wiarygodność jako dyskutanta. Poza tym jest to o tyle ważna kwestia, że
    > stanowi linię obrony sprawcy.

    i brawo jasiu, stojacego na awaryjnych mozesz ominac, za zlamanie przepisow
    co najwyzej dostanie mandat, a kolega szymona za skret na awaryjnych i
    spowodwanie kolizji, zostanie uznany sprawca

    > No to teraz jasne. Ty wogóle nie rozumiesz o czym jest założony przez
    > szymona wątek. Skręcający SKRĘCAŁ czyli zmieniał kierunek ruchu, nie pas.

    a da sie zrobic jedno bez drugiego?
    ciekawe jak?
    i to ze skrecal, to zwalnia go z upewnienia sie czy na jadacych po
    przecinannym pasie nie wymusi pierwszenstwa?
    no to teraz juz jasne czego nie rozumiesz

    > Wprawiłeś mnie w dobry humor, dzięki.:-)))

    i vice uniwersal ;)