  • Data: 2010-05-10 14:20:54
    Temat: Re: kolizja, jak sie broniae
    Od: "Gray" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Gray" napisał w wiadomości grup

    > juz napisalem wielokrotnie
    > nie zamierzam sie powtarzac, to czy migal, czy nie
    >czy mial wlaczone awaryjne, czy nie
    > to kwestia dowodowa
    >
    > na chwile obecna mamy jednego co wyprzedza na ciaglej
    > i drugiego co nie patrzy w lusterka

    > udowodnij ze tak nie bylo

    Podzieliłem, żebyś zrozumiał co piszesz, ale nie wiem czy to możliwe.
    Przeczytaj, a potem napisz o co Ci chodzi.
    Tak konkretnie. Które z powyższych chciałbyś, żeby udowodnić, a raczej nie
    udowodnić? A raczej dlaczego chcesz, żeby udowadniać, że tak nie było? Czy
    to, że tak nie było ma być podstawą do ukarania kogokolwiek? Uważasz, że
    któryś z przepisów Pord miałby tu zastosowanie? Jeśli tak to wskaż wreszcie
    przepis i przestań fantazjować, bo dane są podane w postach *szymona*.

    Pzdr.
    --
    Gray