  • Data: 2006-03-30 08:47:34
    Temat: Re: kolizj i ucieczka sprawcy
    Od: Marek Waszcz <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    Mam najświeższe wiadomości.

    Policja:
    Sprawa w toku.
    Właściciel pojazdu skłonny do współpracy. Musiał wyjechać i zostawił kluczyki i
    dokumenty pewnej osobie. Z samochodu
    mogła skorzystać ta osoba i jeszcze inna. Tą drugą udało się ustalić, ale nie
    przyznaje się, że prowadziła samochód. Z
    pierwszą jeszcze policji nie udało się skontaktować.
    Wszystkie osoby mają powiązanie rodzinne.
    Jeśli sprawa się zakończy wyślą pismo do mnie i ubezpieczyciela.
    Aspirant uważa, że nie będzie kłopotu z odszkodowaniem z OC.

    Mój ubezpieczycie - Allianz.
    Rozmawiałem z prowadzącą bardzo niemiła i oczywiści nie zorientowana, pytała mnie czy
    znaleziono sprawcę itp. Jak
    zasugerowałem jej, że to powinna wiedzieć i czy kontaktuje się z policją - oczywiście
    parzcież mam tyle akt.
    Z tego, co od niej wyciągnąłem (dosłownie):
    Nie wystąpią o regres dopóki nie będzie zamknięta sprawa przez policję.
    Aby wypłacić z OC musi być sprawca reguluje to ponoć KC.
    Jeśli nie będzie sprawcy a wiadomo znane jest OC to wszystko zależy jak będzie
    sformułowane pismo z policji, nie będzie
    teraz gdybać.
    Mogę napisać na nią skargę

    No cóż muszę czekać
    W między czasie wyślę pismo do Allianza, tylko muszę się uzbroić w jakieś paragrafy.

    Pozdrawiam
    Marek

    Przy odpowiedzi na priv. usun WYTNIJ z adresu.