  • Data: 2006-01-08 16:10:11
    Temat: Re: kolejny przypadek panstwa prawa
    Od: prze <l...@a...va> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > sluchaj glupku to ty twoerdzisz ze nie bylo,

    Ja stwierdzam ze nie bylo. Stwierdzam na podstawie braku jakichkolwiek
    informacji w panstwie gdzie dostaje sie wysoki wyrok za nazwanie starca
    z Watykanu starcem z Watykanu. O sokolowskim nie wspomne.

    > wiec ty udowodnij chyba ze
    > twoja wiedza jest tak rzetelna jak to mialomiejsce w przypadku
    > Pana ministra zdrowia.

    A oswiadcenie majatkowe tego pijaka to co?

    > co ma do omawianego przypadku Pan Sokolowski?

    Jak widac po nim prawo a kurestwo Gardockiego to dwie odmienne sprawy.

    > skad wiesz co jest w praktyce? Przegladales wszystkie akta w polsce ?

    Odpowiedz wiec teoria. Czy paragraf mowiacy o uczuciach religijnych
    chroni ateistow? Ateizm nie jest religia.

    > o jaka obraziee uczuc religijnych konretnie w tym przypadku ci chodzi? Na
    > przykladzie

    Jakakolwiek. Przeciez ateizm nie moze byc kwalifikowany jako uczucie
    religijne.