  • Data: 2006-01-08 19:20:39
    Temat: Re: kolejny przypadek panstwa prawa
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyrok przeciwko katolikowi o obraze uczuc rekigijnych buddysty? Uwazsz ze
    > umknelo by uwadze kurewek w togach na wyzszych stanowiskach?

    mysle ze gdyby ktos zglosil to by sie zainteresowano, prokuratura nie
    mialaby wyboru.

    > Ze Religa musial nakrasc odkladajac z pracy rzadowej milion. Bo jest to
    > niemozliwe, bez dzialalnosci kryminalnej.

    scream:
    "Sluchaj, pierdolisz straszne glupoty. Akurat wiem dokladnie, w którym
    szpitalu pracowal Religa (choc to zadna tajemnica) i znam osobe, która
    pracowala tam razem z nim. Tamtejsze zarobki mialy sie nijak do zarobków
    w innych szpitalach panstwowej sluzby zdrowia. Byly conajmniej 10x
    wyzsze, a pozatym swojego czasu nawet wyplacane w dolarach, poniewaz
    byla to topowa klinika, w dodatku leczyli tam najwazniejsze osoby w
    panstwie. Ale po prostu takie tluki jak Ty nigdy nie potrafia zrozumiec,
    ze ktos moze sie czegos uczciwie dorobic. Jedyne rozwiazanie dla takich
    jak Ty to etat za 1500 miesiecznie, i skoro Ty tak masz, to znaczy, ze
    kazdy kto ma lepiej to od razu zlodziej i aferzysta."

    > Czyli jest niewazny z mocy konstytucji ktora stawia obywateli na rowni.
    > Tymczasem ten paragraf broni u?zucia zaledwie jednej grupy obywateli.

    no patrz to chyba prawie caly kodeks karny jest niezgodny z konstytucja, np
    taki art278 podlegasz karze za zabranie w celu przywlasczzenia cudzej rzeczy
    ruchomej,
    a co z tymi ktorzy tych rzeczy nie maja ? dostrzegasz absurd w twoim
    rozumowaniu?

    > Anytsemityzm ojca dyrektora, czy paranoika Jankowskiego. Dlaczego Urbanowi
    > robi sie sprawe (i skazuje!) a tym panom nie.

    ale jaki przedmiot czy instytucje, czy osobe ktora czcza zydzi ojciec
    dyrektor zniewaza ? Konretnie.