  • Data: 2006-01-08 17:15:47
    Temat: Re: kolejny przypadek panstwa prawa
    Od: prze <l...@a...va> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > gdyby wzystkie wyroki, wszystkie sparawy mialy byc omawiane na lamach gazet
    > to te na nic inngeo miejsca by nie mialy

    Wyrok przeciwko katolikowi o obraze uczuc rekigijnych buddysty? Uwazsz
    ze umknelo by uwadze kurewek w togach na wyzszych stanowiskach?

    > ale o co dokladnie ci chodzi?

    Ze Religa musial nakrasc odkladajac z pracy rzadowej milion. Bo jest to
    niemozliwe, bez dzialalnosci kryminalnej.

    > wiec nie chroni, bo nie ma czego chronc, czego bys oczekiwal?

    Czyli jest niewazny z mocy konstytucji ktora stawia obywateli na rowni.
    Tymczasem ten paragraf broni u?zucia zaledwie jednej grupy obywateli.

    > przyklad prosze
    >
    > P.

    Anytsemityzm ojca dyrektora, czy paranoika Jankowskiego. Dlaczego
    Urbanowi robi sie sprawe (i skazuje!) a tym panom nie.