  • Data: 2010-12-19 12:28:40
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Nie możesz mieć knajpy "dla palących" tak samo, jak nie możesz mieć
    > knajpy "tylko dla białych" (albo "tylko dla czarnych").
    Gdzie ja k...a mać napisałem że *TYLKO* dla palących?! Napisałem 'dla
    palących', tak jak wagony PKP były/są dla palących.
    Nie palący mieli wolny wybór czy chcą w takim wagonie przebywać czy nie.
    I tak powinno być w wolnym kraju, wolnym od dyktatury.
    Więc kto jest za ograniczaniem wolności i prawa wyboru? Korwin? Czy
    najjaśniej nam panujący?
    > A że skuteczne oddzielenie w jednym lokalu miejsc dla palących od
    > miejsc dla niepalących nie jest w praktyce możliwe
    Bzdury prawisz.
    Właściciel knajpy miał w dupie o zadbanie o właściwe strefy
    wentylacji. Poszedł na łatwiznę wywieszając tylko stosowną informacje
    o podzieleniu sali.
    > - przepis jest jaki jest.
    Przepis ogranicza moje prawo wyboru i decydowania sam o sobie.
    Czy przypadkiem nie jest to nie zgodne z Konstytucją?

    Właściciel knajpy powinien mieć prawo osobistego decydowania na jaką
    klientelę się nastawia. To jego biznes a nie zasranego
    "wszechwiedzącego" urzędasa.
    > Bo mężczyźni statystycznie żyją krócej.
    Nie ma związku.
    > O czym teraz bredzisz?
    O wzorcach jakie Ci narzucają najjaśniej panujący.
    --
    Krzysiek