  • Data: 2010-12-19 14:08:59
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
    news:iel2q3$6t8$1@speranza.aioe.org...

    > no to teraz sobie nagrabiles ;)
    Wcale nie.
    Niecałe 2,5%.
    Homoseksualistów jest np. średnio w populacji ~5%, schizofreników do ~1%,
    _żywourodzonych_ progenitur z zespołem Downa ~0,02%, ~2% dzieci austycznych.
    Można przykłady mnożyć, ale to są porównywalne liczby.
    Zwolennik JKM nie wydaje mi się jakoś znacząco bardziej przerażający niż
    schozofrenik opowiadający jak to dowodził po Austerlitz, rządził Tebami albo
    dał się ukrzyżować dla odkupienia ludzkości - ot, jeszcze jeden czubek.
    Istotne jest to, że mineły już czasy gdy kurioza pokroju Tymińskiego,
    Korwina czy Kononowicza ktokolwiek normalny traktował poważnie.

    --
    Jotte